خدمات

خدمات متفاوت با کیفیت بالا، در کنار سرعت انجام سرویس

خدمات متفاوت با کیفیت بالا، در کنار سرعت انجام سرویس و چابکی با بهره مندی از متخصصین فنی هر محصول هدف گذاری قابل حصور شرکت در این حوزه می‌باشد.

  •  سرویس دوره ای
  •  تعمیر و نگهداری تجهیزات شبکه
  •  رسیدگی بلافاصله به شکایت مشتری
  •  برگزاری آموزش برای ارتقاء سطح فنی مشتریان
  •  ارسال قطعات و ملزومات در صورت نیاز
  •  جمع آوری و پایش نظرات، پیشنهادات و انتقادات
  •  پاسخگویی تلفنی به سوالات و رفع ایرادات احتمالی مشتری
  •  اعزام کارشناس متخصص به محل مشتری جهت رفع ایرادات احتمالی
آموزش

اولین و مهم ترین قدم در ارائه دادن خدمت به فرد خریدار دادن اموزش درست و دقیق استفاده از محصول می باشد. این آموزش می تواند از طرق مختلفی صورت بگیرد از جمله رایج ترین آن ها می توان به آموزش حضوری، آنلاین و تلفنی اشاره کرد. این خدمت برای تمام محصولات ارائه شده توسط فروشندگان صورت می گیرد.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی یک دیگ از خدماتی است که می تواند پس از فروش محصول انجام شود. یک خدمت به نسبت آموزش بسیار کم تر صورت می گیرد و درصد بیشتری از خدمات پشتیبانی فنی به صوت آنلاین قابل انجام است. آپدیت کردن نرم افزار ها یکی از انواع خدمات پشتیبانی فنی است.

خدمات فنی

ر کالا هایی که از قطعات خاصی در ساخت آن ها استفاده شده و در بعضی از شرایط به تعویض و یا تعمیر قطعات نیاز دارند این خدمات بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی خدمات فنی به سه دسته تعویض کالای فروخته شده، تعویض قطعاتی در کالا که دچار آسیب شده است و تعمیر کالا به صورت کامل تقسیم می شود.